ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.กฤติยา ศักดิ์ศรีสถาพร
Asst.Prof.Krittiya Saksrisathaporn, Ph.D.
Education
ปริญญาตรี
วิทยาศาสตรบัณฑิต (คณิตศาสตร์), มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2543
ประกาศนียบัตร
ประกาศนียบัตรวิชาชีพครู (ศึกษาศาสตร์), มหาวิทยาลัยสุโบทัยธรรมาธิราช, 2544
ปริญญาโท
วิทยาศาสตรมหาบัณฑิต (วิทยาการคอมพิวเตอร์), มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
ปริญญาเอก
Diplome de docteur EN INFORMATIQUE (Docteur EN INFORMATIQUE), Universite LumieLyon 2, 2558
2020 | A Game-Based Learning Approach to Improve Students’ Spelling in Thai |
2019 | A SMARTPHONE GAME TO PROMOTE SELF-LEARNING IN CHEMISTRY 16th INTERNATIONAL CONFERENCE on COGNITION AND EXPLORATORY LEARNING IN THE DIGITAL AGE (CELDA 2019) |
2016 | Application of a decision model by using an integration of AHP and TOPSIS approaches within humanitarian operation life cycle |
2016 | An implementation of a logistics decision model: A national and international relief operation comparison The International Conference on InformationSystems, Logistics and Supply Chain |
2016 | Development of A Web-based Multi-Criteria Decision Support System: application to Humanitarian Logistics (Best paper award) The International Conference on Digital Arts, Media and Technology (ICDAMT) |
2015 | Application of a Decision Model by Using an Integration of AHP and TOPSIS Approaches within Humanitarian Operation Life Cycle |
2013 | Development of a Decision Support System to Facilitate Multi-criteria Decision Making during Humanitarian Operation within a Project Life Cycle IFIP WG 5.7 International Conference, APMS 2013, |
2013 | Web-based multi-criteria decision support system during humanitarian operation 7th International Conference on Software, Knowledge, Information Management and Applications (SKIMA 2013) |
2013 | Development of a multi-criteria knowledge based decision support system for humanitarian logistics within a project life cycle 5 th Journes Doctorales / Journes Nationales MACS |
2012 | A Web-based Traveling Game for the Preservation of Lanna Culture |
2012 | A web-based traveling game for the preservation of Lanna culture 2012 4th IEEE International Conference on Digital Game and Intelligent Toy Enhanced Learning, DIGITEL 2012 |
2020-10-01 | A gamebased learning approach to improve students⇔ spelling in thai |
2019-01-01 | A smartphone game to promote self-learning in chemistry |
2017-07-28 | Enhancing textile enterprises for a more sustainable society, through design research and website development |
2016-07-01 | Application of a decision model by using an integration of AHP and TOPSIS approaches within humanitarian operation life cycle |
2016-01-01 | An implementation of a decision model: A national and international relief operation comparison |
2013-01-01 | Development of a decision support system to facilitate multi-criteria decision making during humanitarian operation within a project life cycle |
2012-05-15 | A web-based traveling game for the preservation of Lanna culture |
2020 | Page Charge พฤศจิกายน 2563 A Game-Based Learning Approach to Improve Students’ Spelling in Thai |
2019 | กระบวนการพัฒนาเกมส่งเสริมการเรียนรู้บนมือถือโดยใช้การออกแบบเกม จากประสบการณ์และส่วนติดต่อของผู้ใช้ในตลาดเกมดิจิทัล |
2016 | การออกแบบและจัดทำเว็บไซต์ เพื่อเชื่อมโยงผู้ประกอบการขนาดเล็กที่ผลิตสินค้าจากผ้าทอมือ สู่กลุ่ม เป้าหมายหลักที่อยู่ในพื้นที่อื่นไกล กรณีศึกษาหุ้นส่วนจำกัด คอททอนฟาร์ม จังหวัดเชียงใหม่ |
2011 | โครงการวิจัยเพื่อศึกษาและปรับพื้นฐานการเรียนของนักศึกษาที่มีความหลากหลาย กรณีศึกษา: กระบวนวิชาคณิตศาสตร์สำหรับคอมพิวเตอร์กราฟิกและเกม หลักสูตรแอนนิเมชัน วิทยาลัยศิลปะ สื่อ และเทคโนโลยี มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ |
2011 | Martial Art Conservation of Muaythai using Game |
951202 | MATH FOR CG & GAME |
|
951489 | COOP EDU FOR ANI & GAME |
|
951497 | SEL TOPICS IN GAME DEV I |
|
951498 | SEL TOPICS IN GAME DEV II |
|
951499 | PROJECT |
|
957488 | WORK INTEGRATED LEARNING 1 |
|
958111 | COMP & PROGRAM FOR GAME 1 |
|
958201 | MATH FOR COMP GRAPH & GAME |
|
958372 | SER GAME DES & EDU APPLI |
|
958481 | SELECT TOPIC IN GAME DEV 1 |
|
958482 | SELECT TOPIC IN GAME DEV 2 |
|
958491 | WIL FOR DIGITAL GAME 1 |
|
958492 | WIL FOR DIGITAL GAME 2 |