อาจารย์ ดร.คณิตา ตุมพสุวรรณ
Khanita Tumphasuwan,Ph.D.
Education
ปริญญาตรี
ศิลปศาสตร์บัณฑิต (การจัดการ), สถาบันราชภัฏเชียงใหม่, 2543
ปริญญาโท
บริหารธุรกิจมหาบัณฑิต (บริหารธุรกิจ), มหาวิทยาลัยแม่โจ้, 2549
ปริญญาเอก
วิทยาศาสตรดุษฎีบัณฑิต (ธุรกิจเทคโนโลยีและการจัดการนวัตกรรม), จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2563
2021 | The Customized Gripper Design for Exploratory-purpose Robots: A Prototype of the Remotely Operated Underwater Vehicle (ROV) for Pollution Canals 1st International Conference on Digital Innovation for Global Growth KAIST, Daejeon, Republic of Korea |
2021 | THE STUDY OF REQUIRED COMPETENCE FOR ICT WORKFORCE IN THE DIGITAL TRANSFORMATION: THE CASE OF NORTHERN INDUSTRY, THAILAND 1st International Conference on Digital Innovation for Global Growth |
2021 | Literature Review on Influencing Factors of University Teachers’ Attitude toward Information and Communication Technology Competence 2021 IEEE 1st International Conference on Advanced Learning Technologies on Education & Research (ICALTER) |
2017 | Studying of Thai SMEs businesses in order to define the marketing strategy and enhance the competitiveness The case study: Bua Bhat Factory 2nd International Conference on Business Management of Technology |
2015 | The Study of Entrepreneurial Motivation to Start Up Digital Marketing Business International Conference on Software Engineering, Knowledge Engineering and Information Engineering (SEKEIE 2015) |
2015 | Analysing Industry Clustering to Develop Competitive Advantage for Wualai Silver Handicraft |
2014 | Smart Classroom as the innovative learning environment to promote lifelong learning education ACTC2014 - The Asian Conference on Technology in the Classroom 2014 |
2014 | Environment for Higher Education to the Sustainable Education in Chiang Mai, Thailand 2014 International Conference on e-Commerce, e-Administration, e-Society, e-Education, and e-Technology (e-CASE & e-Tech 2014) |
2023-11-25 | Using the Business Digital Simulation Game of MonsoonSIM in the Business Process Management Course for Creating Knowledge and Understanding of University Students |
2022-01-01 | Adaptation of Cultural Product Entrepreneurs in Digital Economic Age |
2021-01-01 | Literature Review on Influencing Factors of University Teachers' Attitude toward Information and Communication Technology Competence |
2020-01-01 | "4M 1I": An empirical determination of the sustainable cultural inheritance of local Thai wisdom |
2017-11-15 | Studying of Thai SMES Businesses in Order to Define the Marketing Strategy and Enhance the Competitiveness the Case Study: Bua Bhat Factory |
2015-01-01 | Analysing industry clustering to develop competitive advantage for Wualai silver handicraft |
2023 | การพัฒนาขีดความสามารถในการแข่งขันผลผลิตลำไยจังหวัดลำพูนภายใต้กรอบ BCG |
2021 | โครงการพัฒนาศักยภาพพื้นที่แหล่งท่องเที่ยวเชิงสุขภาพ ด้วยระบบการจัดการทรัพยากรการท่องเที่ยว ในพื้นที่ตำบลแม่แรม อำเภอแม่ริม จังหวัดเชียงใหม่ |
2017 | การศึกษาพฤติกรรมที่มีผลต่อการเลือกใช้สื่อเพื่อทำการตลาดออนไลน์ของผู้ประกอบการขนาดกลางและขนาดเล็ก ในเขตจังหวัดเชียงใหม่ |
2015 | การใช้เทคนิควิศวกรรมความรู้เพื่อถอดองค์ความรู้ด้านประวัติศาสตร์วัด ตามตำนานพระนางเจ้าจามเทวี และหัตถกรรมผ้าไหมยกดอกจังหวัดลำพูน ผ่านสื่อเสมือนจริง เพื่อส่งเสริมการท่องเที่ยวและสินค้าหัตถกรรมท้องถิ่นที่เชื่อมโยงกับ |
2013 | การพัฒนาและการประเมินผลการใช้ระบบจัดการฐานข้อมูลกรอบมาตรฐานคุณวุฒิระดับอุดมศึกษาแบบออนไลน์กรณีศึกษา สำนักวิชาการ วิทยาลัยศิลปะ สื่อ และเทคโนโลยีมหาวิทยาลัยเชียงใหม่ |
952714 | THEORETICAL FOUN OF INNO |
|
952733 | CREATIVE THOUGHT SYNTHESIZING |
|
954100 | INFO SYSTEM FOR ORG MGMT |
|
954170 | ELEMENTARY BPM |
|
954389 | JOB TRAINING |
|
954423 | SER INNO FOR E-TOUR |
|
954430 | DIGITAL BUSINESS ECOSYSTEM |
|
954480 | COOP EDU PREPA 2 |
|
954483 | COOPERATIVE EDUCATION |
|
954484 | WORK INTEGRATED LEARNING 1 |
|
954485 | WORK INTEGRATED LEARNING 2 |
|
954491 | SELECTED TOPIC IN MMIT |
|
954499 | INDEPENDENT STUDY |
|
960391 | WORK INTEGRATED LEARNING 1 |
|
960491 | WORK INTEGRATED LEARNING 2 |