The lastest update : 22 June 2025 11:30 am
ข้อมูลจาก CMU MIS | |
---|---|
2568 | Promoting 21st century skills in programming education through collaborative and problem-based learning in smart farming 2025 Joint International Conference on Digital Arts, Media and Technology with ECTI Northern Section Conference on Electrical, Electronics, Computer and Telecommunications Engineering (ECTI DAMT & NCON) |
2567 | Metal demon conqueror game: A new digital game-based learning tool on factors affecting enzyme activity |
2567 | Data maturity model and goal-oriented approach to elicit business requirements Transactions on Industrial Engineering and Engineering Management |
2565 | College Agent: The Machine Learning Chatbot for College Tasks |
The lastest update : 22 June 2025 10:52 am
ผลงานตีพิมพ์จากฐานข้อมูล Scopus | |
---|---|
2025-01-01 | Promoting 21st Century Skills in Programming Education through Collaborative and Problem-Based Learning in Smart Farming |
2024-04-09 | Metal Demon Conqueror Game: A New Digital Game-Based Learning Tool on Factors Affecting Enzyme Activity |
2024-01-01 | Data Maturity Model and Goal-Oriented Approach to Elicit Business Requirements |
2024-01-01 | AI-Driven Recommendations for Digital Majors Based on Learning Styles |
2023-12-01 | Exploring the Relationship between 21st Century Skills and Motivation: A Study Using Contextual Inquiry Project-based Learning |
2023-11-25 | Evaluating Learning Motivation and Achievement in Ubiquitous Online Collaborative Learning among Different Nationalities |
2023-11-25 | Ubiquitous Learning Management Using Collaborative Inquiry-based Approach for Programming Course: A Case Study of 3 Universities |
2023-01-01 | Collaborative Learning-Based Flipped Classroom Approach for Enhancing Students' Motivation in System Analysis and Design Course |
2023-01-01 | Blended learning-driven interdisciplinary project-based approach: Gender differences in learning achievement and perceptions of university students |
2023-01-01 | A MicroPython-based Educational Robotic Maze Approach: Learning Improvement to Competition |
2022-01-01 | Intern-Organization Interview Matching Framework: An Optimization Approach |
2022-01-01 | College Agent: The Machine Learning Chatbot for College Tasks |
2022-01-01 | Effects of learning styles on disciplines digital careers in Thailand |
2021-11-22 | ISOCHEM: Development of an Interactive 3D Game on the Web in Augmented Reality to Enhance Students' Learning of Isomers of Organic Chemistry |
2021-11-22 | The Design Process of STEM Learning Activities for Problem-Solving on the PM 2.5 Mask: The Case of Primary School in Thailand |
2021-01-01 | Literature Review on Influencing Factors of University Teachers' Attitude toward Information and Communication Technology Competence |
2020-03-01 | Smart Learning Environment to Augment the Learners' Programming Skills |
2020-03-01 | A Game-Based Learning Approach on Robotics Visualization for Loops in Programming Concepts |
2020-03-01 | Students' Acceptance of Digital Learning Tools in Programming Education Course using Technology Acceptance Model |
2019-01-01 | Effects of personalized learning with preferred digital media types on learning motivation |
2019-01-01 | Effects of a personalised ubiquitous learning support system based on learning style-preferred technology type decision model on university students' SQL learning performance |
2017-11-15 | Effects of Online Learning with Matching Learning Styles and Preferred Digital Media Types on University Students' Perceptions |
2016-01-01 | Matching learning styles with digital media preference for recommending SQL instruction in a database management course |
The lastest update : 22 June 2025 11:28 am
ข้อมูลจาก CMU MIS | |
---|---|
2566 | ปัจจัยที่มีผลต่อการทำวิจัยไม่แล้วเสร็จตามระยะเวลาที่กำหนดของบุคลากรวิทยาลัยศิลปะ สื่อ และเทคโนโลยี มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ ที่ปรึกษาโครงการ |
2565 | ห้องเรียนภาคสนามเพื่อพัฒนาสังคมและชุมชนเชิงพื้นที่ ผู้ร่วมวิจัย |
2564 | โครงการพัฒนาแพลตฟอร์มบูรณาการการเรียนรู้ร่วมกับอุตสาหกรรมดิจิทัลระดับปริญญาตรี ผู้ร่วมวิจัย |
2564 | การพัฒนาระบบรูปแบบการเรียนเพื่อพยากรณ์ทักษะทางดิจิทัลด้วยระบบประปัญญาประดิษฐ์สำหรับนักศึกษาระดับมหาวิทยาลัยของประเทศไทย หัวหน้าโครงการวิจัย |
2564 | การวิเคราะห์ผลงานตีพิมพ์ในฐานข้อมูลนานาชาติเพื่อเพิ่มโอกาสในการจัดอันดับมหาวิทยาลัยโลก ที่ปรึกษาโครงการ |
2564 | การออกแบบและพัฒนาระบบการเรียนออนไลน์ปัญญาประดิษฐ์ร่วมกับวิธีการเรียนรู้แบบสืบเสาะเพื่อยกระดับผลการเรียนและการยอมรับเทคโนโลยีของนักศึกษาระดับมหาวิทยาลัยของประเทศไทย หัวหน้าโครงการวิจัย |
2563 | ปัจจัยที่มีผลต่อการทำวิจัยสถาบันของบุคลากรสายปฏิบัติการ ที่ปรึกษาโครงการ |
Data From DITC
ข้อมูลจาก ศูนย์นวัตกรรมฯ ( DITC) | |
---|---|
2566 | โครงการสร้างระบบนิเวศนวัตกรรมด้านการพัฒนาสังคมและชุมชน (CAMT Social Engagement Eco System : CSEES) ผู้ร่วมโครงการ |
The lastest update : 22 June 2025 11:28 am
ข้อมูลจาก CMU MIS | |
---|---|
2568 | โครงการพัฒนาศักยภาพชุมชนและศึกษาโมเดลธุรกิจในการสร้างรายได้ หัวหน้าโครงการวิจัย |
2567 | โครงการกิจกรรมวางแผนและจัดการข้อมูลการผลิตด้วยเทคโนโลยีดิจิทัล หัวหน้าโครงการวิจัย |
2567 | โครงการการเพิ่มศักยภาพการบริหารจัดการธุรกิจด้วยโมเดลเศรษฐกิจหมุนเวียน (Circular Enterprise) ภายใต้โครงการการยกระดับธุรกิจ SMEs ด้วยการประยุกต์ใช้โมเดลเศรษฐกิจ BCG ปีงบประมาณ พ.ศ. 2567 หัวหน้าโครงการวิจัย |
2563 | โครงการจัดทำฐานข้อมูลระบบสนับสนุนควบคุมการบริโภคเครื่องดื่มแอลกอฮอล์และยาสูบเขตสุขภาพที่ 1 หัวหน้าโครงการวิจัย |
ข้อมูลจาก ศูนย์นวัตกรรมฯ ( DITC) | |
---|---|
2566 | Tuition fee of short program enrollment K-CAMT@Chiang Mai ผู้ร่วมโครงการ |
2566 | Wonkwang University - Tuition fee of short program enrollment K-CAMT@Chiang Mai ผู้ร่วมโครงการ |
ข้อมูลปีการศึกษา 2567 | |||
---|---|---|---|
919712 | ADVANCED CHINESE GRAMMAR | ||
919798 | INDEPENDENT STUDY | ||
919799 | MASTER'S THESIS | ||
954340 | DB DESIGN AND APPS | ||
954346 | APP DEV FOR BUS SEC | ||
955300 | LEARNING THROUGH ACT IN WORK | ||
955733 | IMMER TECH IN EDU | ||
959712 | DATA-DRIVEN ENTERPRISE | ||
960141 | DIGITAL INDUSTRY SOLUTION 1 | ||
960212 | PROD & SERV IN DIGIT INDUS | ||
960341 | ADV TOP IN DIGIT INDUS SO | ||
960391 | WORK INTEGRATED LEARNING 1 | ||
960491 | WORK INTEGRATED LEARNING 2 | ||
960492 | WORK INTEGRATED LEARNING 3 | ||
919701 | TECH AND DIGI INNO IN EDU | ผู้สอนร่วม | |
955731 | DESIGE TECH & EDU INNO DEV | ผู้สอนร่วม | |
955732 | DIGIT GAME EDU | ผู้สอนร่วม |