The lastest update : 22 June 2025 11:30 am
ข้อมูลจาก CMU MIS | |
---|---|
2568 | Growing Beautifully at Regina Coeli: Award-Winning LINE Stickers Reflecting School Values and Identity |
2568 | The Enhancing System Thinking and Teamwork Through LEGO(R) SERIOUS PLAY(R): a Case Study in Knowledge and Innovation Management |
2568 | Social Mechanisms and Design Methods for Utilizing Cultural Capital: The Case of Chiang Mai’s Stream-based Cultural Heritage |
2567 | Nourishing the Spirit of Lanna: Stream Management and Cultural Heritage Revival through Cultural Capital, Knowledge, and Social Theory Integration The 9th International Conference on Digital Arts, Media, and Technology and the 7th ECTI Northern Section Conference on Electrical, Electronics, Computer, and Telecommunications Engineering (ECTI DAMT and NCON 2024) |
2563 | The Designing of Institute’s Educational Mascots for Brand Identity |
2562 | Designing a questionnaire for English teachers, morejoy education, Chongqing, China to figure out teachers’ need of training |
2560 | Gingerbread and Teak House Heritage Studies: Phrae, Northern Thailand |
2560 | The Story of Ginger Bread Heritage House: Phrae, Northern Thailand |
2560 | Learning Environment Management for Total Language Immersion in the Classroom: A Case Study of Thai Education Development |
2560 | Constructionism for Language Immersion : A Case Study of Thai Education Development |
2557 | การออกแบบระบบมัลติมีเดียในหอคำหลวง อุทยานหลวงราชพฤกษ์ |
2556 | กิจกรรมออกแบบและวิจัยห้องเรียนนำร่องในรูปแบบ “Smart Classroom” ระยะที่ 1 ภายใต้โครงการขับเคลื่อนการศึกษาเพื่อเด็กและเยาวชนจังหวัดเชียงใหม่ |
2554 | การสร้างวิทยาลัยฯ อุดมความคิด |
The lastest update : 22 June 2025 10:52 am
ผลงานตีพิมพ์จากฐานข้อมูล Scopus | |
---|---|
2025-04-01 | Social Mechanisms and Design Methods for Utilizing Cultural Capital: The Case of Chiang Mai’s Stream-based Cultural Heritage |
2025-01-01 | Growing Beautifully at Regina Coeli: Award-Winning LINE Stickers Reflecting School Values and Identity |
2024-01-01 | Digital Threads of Heritage: Integrating Lanna Ethnic Identity into Character Design |
2024-01-01 | Nourishing the Spirit of Lanna:Stream Management and Cultural Heritage Revival through Cultural Capital, Knowledge, and Social Theory Integration |
2024-01-01 | Cultural Representation in Digital Art: Mascot Designs Expressing the Diversity of Tai Ethnic Cultures |
2023-01-01 | Equivalent of Character Design for Design Thinking in Personal Character Design Process |
2022-01-01 | Project-Based Learning (PjBL) to Enhance student's Competencies via 'Stay Safe and Stay Healthy' Project |
2022-01-01 | Improving the Customer Acquisition Ability for a Plastic Surgery Hospital by Multi Business Model Analysis |
2020-12-01 | The designing of institute's educational mascots for brand identity |
2020-03-01 | Creation of Storytelling and Background of Institute's Educational Mascots: Case Study of College of Arts, Media and Technology, Chiang Mai University |
2020-03-01 | The Designing of Institute's Educational Mascots |
2019-11-01 | Blockchain Eco-System for Thai Insect Industry: A Smart Contract Conceptual Framework |
2019-11-01 | The Purposed Combinational Learning Framework for An Effective and Creative Multi-Business Model and Innovation |
2019-04-15 | Designing a questionnaire for english teachers, morejoy education, Chongqing, China to figure out teachers' need of training |
2019-04-15 | Development of character design frameworks using game engine: Unreal engine |
2019-01-22 | Develop a Communities of Practice Supported Training Process for English Teachers, Morejoy Education Training Center, Chongqing, China |
2018-06-08 | Use of animation characters to motivate students in a higher education class |
2018-02-16 | An organization learning with LEGO® SERIOUS PLAY® |
2017-02-01 | Constructionism for language immersion: A case study of Thai education development |
2017-02-01 | Gingerbread and teak house heritage studies: Phrae, Northern Thailand |
2017-01-01 | Learning environment management for total language immersion in the classroom: A case study of thai education development |
2017-01-01 | The story of ginger bread heritage house: Phrae, Northern Thailand |
2016-08-01 | The use of constructionism to improve english understanding and speaking skills of rural students in Thailand |
The lastest update : 22 June 2025 11:28 am
ข้อมูลจาก CMU MIS | |
---|---|
2568 | การสังเคราะห์งานวิจัยด้านเป้าหมายการพัฒนาที่ยั่งยืน (Sastainabie Devlopment Goals: SDGs) ของงานวิจัยและนวัตกรรมเพื่อสังคม ที่เกิดขึ้นในวิทยาลัยศิลปะ สื่อ และเทคโนโลยี มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ ปี พ.ศ. 2565 - 2567 ที่ปรึกษาโครงการ |
2566 | การผลิตสื่อการเรียนรู้เชิงสร้างสรรค์ Edutainment เพื่อเรียนรู้วัฒนธรรมการแต่งกายและวิธีชีวิตกลุ่มชาติพันธุ์ไทในล้านนา หัวหน้าโครงการวิจัย |
2565 | การพัฒนาเส้นทางเดินชมเมือง ในเขตเมืองเก่าเชียงใหม่ผ่านเทคโนโลยี AR ผ่านมุมมอง 360 องศา สำหรับรองรับกิจกรรมท่องเที่ยวกายภาพ ผู้ร่วมวิจัย |
2565 | การศึกษาสัดส่วนการลงทุนและการเป็นเจ้าของสิทธิในทรัพย์สินทางปัญญาที่องค์กรธุรกิจต้องการในการทำวิจัยและพัฒนาร่วมในเชิงพาณิชย์ระหว่างวิทยาลัยศิลปะ สื่อ และเทคโนโลยี มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ และองค์กรธุรกิจขนาดกลางและขนาดย่อยในกลุ่มจังหวัดภาคเหนือตอนบน 1 : กรณีศึ ที่ปรึกษาโครงการ |
2565 | การสร้างสรรค์ตัวละครสัญลักษณ์องค์กร ในรูปแบบ คาแรคเตอร์จิบิ และ การสร้างสรรค์ตัวละครสัญลักษณ์ สาขาวิชาการจัดการเทคโนโลยีดิจิทัล หัวหน้าโครงการวิจัย |
2564 | การพัฒนาคู่แฝดพลวัตดิจิทัลเพื่อการจัดการมหาวิทยาลัยอัจฉริยะอย่างยั่งยืน ผู้ร่วมวิจัย |
2563 | การศึกษาเพื่อพัฒนาการจัดการธุรกิจร้านค้าอัจฉริยะ (ออนไลน์ทูออฟไลน์: โอ ทู โอ) เพื่อผู้ประกอบการดิจิทัล (ระยะที่ 2) ผู้ร่วมวิจัย |
2563 | การศึกษาเพื่อพัฒนาการจัดการธุรกิจร้านค้าอัจฉริยะ (ออนไลน์ทูออฟไลน์: โอ ทู โอ) เพื่อผู้ประกอบการดิจิทัล (ระยะที่ 1) ผู้ร่วมวิจัย |
2561 | โครงการเพิ่มมูลค่าและพัฒนาต่อยอดผ้าไทยเพื่อการใช้งานที่หลากหลายและตรงต่อความต้องการของตลาด หัวหน้าโครงการวิจัย |
2559 | การจัดการความรู้เพื่อพัฒนาชุมชนบนพื้นที่สูงอย่างยั่งยืน ด้วยนวัตกรรมและเทคโนโลยีที่เหมาะสม ผู้ร่วมวิจัย |
2557 | กิจกรรมออกแบบและวิจัยห้องเรียนนำร่องในรูปแบบ “Smart Classroom” ระยะที่ ๒ ภายใต้โครงการขับเคลื่อนสังคมน่าอยู่แบบองค์รวม หัวหน้าโครงการวิจัย |
2556 | โครงการออกแบบระบบมัลติมีเดียในหอคำหลวง อุทยานหลวงราชพฤกษ์ หัวหน้าโครงการวิจัย |
2556 | กิจกรรมออกแบบและวิจัยห้องเรียนนำร่องในรูปแบบ “Smart Classroom” ระยะที่ 1 ภายใต้โครงการขับเคลื่อนการศึกษาเพื่อเด็กและเยาวชนจังหวัดเชียงใหม่ หัวหน้าโครงการวิจัย |
The lastest update : 22 June 2025 11:28 am
ข้อมูลจาก CMU MIS | |
---|---|
2568 | โครงการอบรมเชิงปฏิบัติการ หลักสูตรการปรับเปลี่ยนองค์กรภาครัฐสู่ดิจิทัลด้วยกระบวนการคิดเชิงออกแบบ (Government Digital Transformation by Design Thinking) หัวหน้าโครงการวิจัย |
2567 | การใช้บริการจัดอบรมเชิงปฏิบัติการ หัวข้อ “Let’s build Lifelong Education Odyssey Plan” หัวหน้าโครงการวิจัย |
2567 | โครงการอบรม หัวข้อ Design Thinking และการจัดการความรู้ ด้วยความคิดสร้างสรรค์ โดยใช้กระบวนการ LEGO SERIOUS PLAY หัวหน้าโครงการวิจัย |
2567 | โครงการการพัฒนาศักยภาพบุคลากรวิจัย นิสิต/นักศึกษา ให้ทำงานวิจัยและถ่ายทอดเทคโนโลยีร่วมกับชุมชน (Capacity Building) หัวหน้าโครงการวิจัย |
ยื่นจด | พวงกุญแจ | |
ยื่นจด | พวงกุญแจ | |
ยื่นจด | ของประดับตกแต่ง | |
ยื่นจด | ของประดับตกแต่ง | |
ยื่นจด | ลวดลายเสื้อ | |
ยื่นจด | ลวดลายเสื้อ | |
ยื่นจด | ลวดลายกระเป๋า |
ข้อมูลปีการศึกษา 2567 | |||
---|---|---|---|
951100 | MODERN LIFE AND ANIMATION | ||
951215 | STORYBOARDING | ||
951352 | TOY & SOUVENIR PRODUCT DESIGN | ||
951354 | MASCOT DESIGN | ||
951495 | SELECTED TOPIC IN ANI II | ||
951499 | PROJECT | ||
952891 | KM AND INNO PROJECT | ||
952893 | KM AND INNO MGMT SEMI 2 | ||
952894 | KM AND INNO MGMT SEMI 3 | ||
957488 | WORK INTEGRATED LEARNING 1 | ||
957489 | WORK INTEGRATED LEARNING 2 |